Το Ράλλυ Χιλής μπορεί να μην είναι τόσο... αδυσώπητο όσο το Ράλλυ Ακρόπολις, όμως οι χωμάτινες ειδικές διαδρομές του κρύβουν δυσκολίες και καθορίζουν σε ένα σημείο την γενική κατάταξη. Το τέλος του πρώτου σκέλους του αγώνα βρήκε στις δύο πρώτες θέσεις δύο οδηγούς που δεν αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα.
Αν και δεν κέρδισε καμία από τις 6 ειδικές διαδρομές της Παρασκευής, ο Οτ Τάνακ (Hyundai Motorsport) είναι στην κορυφή. Ο Εσθονός έχει προβάδισμα μόλις 4 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Έλφιν Έβανς (Toyota Gazoo Racing). O Tάνακ είναι μετά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, απέχοντας 34 βαθμούς από τον teammate του, Τιερί Νεβίλ.
Ο Έβανς κινήθηκε γρήγορα στην τελευταία ειδική διαδρομή της Παρασκευής και σχεδόν εκμηδένισε την απόσταση που τον χωρίζει από τον Τάνακ.
Ο Κάλε Ροβάνπερα (Toyota) παραπονιόταν όλη την ημέρα για απουσία πρόσφυσης και αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την 3η θέση, όντας στα 7,1 δλ. μακριά από τον Τάνακ. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας και νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Τιερί Νεβίλ (Hyundai), έχασε αρκετό χρόνο εκκινώντας πρώτος στις ειδικές διαδρομές και κατά συνέπεια «καθαρίζοντας» το δρόμο. Είναι 6ος γενικής κατάταξης, όμως θα επιτεθεί το Σάββατο για να βελτιώσει τη θέση του.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε μεν τις τρεις από τις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας, όμως ένα κλατάρισμα που είχε στην 3η ΕΔ του στοίχισε σχεδόν 2 λεπτά. Αυτό που κατάφερε στη συνέχεια ήταν να μειώσει την απόσταση από την κορυφή στο 1,5 λεπτό και να ολοκληρώσει το σκέλος στην 9η θέση της γενικής.
To πρόγραμμα του Σαββάτου περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 139,2 χιλιομέτρων.
Δεν προκύπτουν συμπεράσματα από το σημερινό, πρώτο σκέλος του αγώνα στη Χιλή. Πως όμως εξελίχθηκε η μάχη σε έξι ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων οι τρεις επαναλαμβανόμενες;
Με ακύρωση της πρώτης ε.δ. αφού οι θεατές ζουν επικινδύνως και με τον Sebastian Ogier να χάνει σχεδόν δυο λεπτά με κατεστραμμένο τροχό στην επόμενη.
Η συνέχεια, όπως είναι συνδεδεμένη με την κατάταξη, δεν αφήνει περιθώρια για προβλέψεις, αφού ο Ott Tanak αξιοποιεί το Hyundai i20 N Rally1 και προβληματίζει την αρμάδα των Toyota που φαίνονται όμως εξαιρετικά τοποθετημένοι για τη συνέχεια, που αφορά και στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Kατασκευαστών. Ο Εσθονός vs Toyota και του αρέσει αυτό και δεν το κρύβει και απελευθερωμένος από τους δικούς του «παίζει» καλύτερα στην κόψη του ξυραφιού. Σοβαρός και ιδιαίτερα προσεκτικός ο Thierry Neuville που ανοίγει δρόμο, ενώ ο Esapekka Lappi αστοχεί και χάνει χρόνο από λάστιχο.
Ο Elfin Evans στην αναπνοή του OttTanak, ενώ στο προσωρινό βάθρο ο Kalle Rovanpera γνωρίζει πως ο αγώνας ουσιαστικά αρχίζει αύριο, όντας και η μεγάλη ήμερα του αγώνα, με την πρώτη ε.δ, του Σαββάτου στις 15.00 δική μας ώρα. Ακολουθούν σε απόσταση βολής, ο Sami Pajari σε αγώνα με τον Gregorie Munster στον καλύτερο του αγώνα του Βέλγου με το Ford Puma Rally 1 στο WRC. Ο Φινλανδός από την πλευρά του, δεν αντιμετωπίζει προβλήματα προσαρμογής στο «καλό” Yaris, oταν ο Martin Sesks αντιμετωπίζει τα δικά του στο χωμάτινο τερέν της Χιλής και έχει κλαταρίσματα που τον θέτουν σε καθεστώς SR για τη συνέχεια.
Ο Sebastien Ogier; Καλύπτει, κερδίζοντας τις τέσσερις από τις έξι ε.δ, οδηγώντας όπως ξέρει, όταν δεν χάνεται σε δηλώσεις εναντίον όλων, προδίδοντας εκνευρισμό που δεν του ταιριάζει.
Στο WRC2, όπως το έχουμε σημειώσει ξανά, όταν ο Gryazin δημιουργεί με το «Σε Τρουά», δεν αντιμετωπίζεται. Το ξέρουν στη Skoda οπότε ο Gus Greensmith πιέζει, όταν ο Oliver Solberg ελέγχει τον Rossel, όλοι, ακόμα και ο Solans με το GR–Yaris σε αγώνα τακτικής, ώστε να μην κριθεί ο τίτλος στη Χιλή.
Αύριο, η σπουδαία ημέρα, υπενθυμίζοντας πως Neville, Hyundai και Solberg προηγούνται στα Πρωταθλήματα._ Σ.Χ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου