Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει

 

Ομάδα που κερδίζει λένε δεν αλλάζει, κάτι τέτοιο ισχύει στην περίπτωση της KTM στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross. Οι πορτοκαλί τη φετινή χρονιά όπως και το 2023 θα έχουν τους ίδιους αναβάτες και στις δύο κατηγορίες με τον Jeffrey Herlings να αγωνίζεται στην MXGP και τους Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen να αγωνίζονται στην MX2. 

 

Μετά την ανακοίνωση του αγωνιστικού ημερολογίου της φετινής χρονιάς για το MXGP, οι ομάδες ξεκίνησαν δειλά δειλά να παρουσιάζουν τις συνθέσεις τους. Μετά την Nestaan Husqvarna Factory Racing ήρθε η ώρα της Red Bull KTM Factory Racing να παρουσιάσει τη δική της σύνθεση για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross. 

Οι αναβάτες οι οποίοι θα εκπροσωπούν την αυστριακή εταιρεία είναι οι ίδιοι με πέρυσι με τον Jeffrey Herlings να αγωνίζεται στην MXGP με την KTM 450 SX-F, όσον αφορά την MX2 κατηγορία θα δούμε τους Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen οι οποίοι όπως και πέρυσι έλαβαν μέρος στο πρωτάθλημα με το KTM 250 SX-F. Νέος Team Manager στην Red Bull KTM Factory Racing θα είναι όπως διαβάσατε στο MOTO ο Harry Norton, με τον Αυστραλό να αντικαθιστά τον Antonio Cairoli που πήρε μεταγραφή για την Ducati. 

H πορτοκαλί ομάδα τις επόμενες εβδομάδες θα λάβει μέρος στο ιταλικό και ισπανικό εθνικό πρωτάθλημα ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στις 10 Μαρτίου στην Παταγονία της Αργεντινής.   Ο Jeffrey Herlins δήλωσε: “Είμαι ικανός για να κερδίσω αγώνες, πέρυσι ανέβηκα αρκετές φορές στο βάθρο. 

Η KTM 450 SX-F έχει αρκετά νέα εξαρτήματα τα οποία δοκιμάζουμε εδώ και καιρό. Είμαι ευχαριστημένος από την μοτοσυκλέτα και νομίζω πως συνεχώς βελτιωνόμαστε.”  Ο Andrea Adamo δήλωσε: “Δεν θα χρησιμοποιήσω το “1” στην μοτοσυκλέτα θα παραμείνω στο αγαπημένο μου “80” τη νέα χρονιά. Στόχος μου είναι να είμαι σταθερός και να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό σε κάθε αγώνα. Αν καταφέρω να κάνω το back to back και να κατακτήσω τον τίτλο θα είμαι χαρούμενος.”  

O Liam Everts ανέφερε: “Ευελπιστώ να είμαι πιο σταθερός το 2024 και να διαχειριστώ καλύτερα τα Σαββατοκύριακα που δεν πάνε καλά από αγωνιστικής πλευράς. Έχω δουλέψει με τους μηχανικούς για να βελτιώσουμε την KTM 250 SX-F στον τομέα των αναρτήσεων και θεωρώ πως έχουμε βελτιωθεί αρκετά σε αυτόν τον τομέα.”    Με τη σειρά του ο Sacha Coenen δήλωσε: “H περσινή χρονιά ήταν χρονιά προετοιμασίας, τώρα είμαι πιο έτοιμος. Θέλω να είμαι πιο ανταγωνιστικός και να βρεθώ πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες.”  

 O Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing, Harry Norton δήλωσε: “Είμαστε λίγο πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Όπως και πέρυσι έχουμε την ίδια αγωνιστική σύνθεση και αυτό είναι κάτι καλό καθώς έχουμε ομοιογένεια. Πιστεύω πως θα τα πάμε ακόμη καλύτερα τη φετινή χρονιά.” Πηγή : Μότο Μάγκ  

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου